Renault Master

Renault Master, de alleskunner

De Renault Master is de bedrijfswagen voor ondernemers die een vervoersmiddel op maat zoeken. U krijgt hem natuurlijk met ondersteuning die verder gaat dan tussen negen en vijf. Wij nemen u de zorg uit handen voor het voertuig, u kunt zich richten op uw business. De Renault Master is geschikt voor onder meer geconditioneerd transport, installatie- en montageactiviteiten, koeriers- en pakketdiensten, bouwvervoer, goederenvervoer en personenvervoer.

Renault Master tot in de puntjes gepersonaliseerd

Om perfect in te spelen op de behoeften van de klanten heeft Renault Trucks het afwerkings- en uitrustingsniveau van de Renault Master Euro 6 tot in de puntjes gepersonaliseerd. Er is keuze uit vijf 'branchespecifieke pakketten' (bouw, pakket- en koeriersdienst, geconditioneerd transport, de bodybuilder en personenvervoer) met een branchespecifieke uitrusting op maat en voorzieningen die de carrosserieopbouw vereenvoudigen.

Renault Master voor de bouw

Het pakket voor de bouw biedt opties zoals een bodembescherming onder het chassis en een toerentalregeling voor uitrustingen aangesloten op de PTO, zoals een kipper of kraan.

Pakket- en koeriersdiensten

De variant voor pakket- en koeriersdiensten omvat onder meer opties om het laden en lossen te vergemakkelijken, zoals deuren die 270 graden open kunnen draaien en een deur tussen cabine en laadruimte.

Renault Master Euro 6

De Renault Master is uitgerust met een krachtig Euro 6-motor met vermogens van 110 tot 170 pk. Hij beschikt ook over de bi-turbotechnologie die een lagedrukturbo en een hogedrukturbo serieel of parallel laat werken om meer koppel te leveren bij lage toerentallen (380 Nm van 1.500 tot 3.000 t/min bij de 165 en 170 pk-uitvoeringen).

Light & Heavy duty motoruitvoeringen

Cilinderinhoud Emissienorm Turbo Vermogen
(pk)
Max. vermogen
(kW)
Max. koppel
(Nm)
dCi 2.3 EURO 6
(Light Duty)
Turbo 110 81 290
130 96 320
Twin-turbo 145 107 360
170 125 380
EURO VI
(Heavy Duty)
Twin-turbo 130 96 330
145 107 360
165 120 380

SRC-technologie

Als antwoord op de Euro 6 emissienorm maakt Renault Trucks gebruik van het SCR-systeem (Selective Catalytic Reduction). Een technologie die Renault Trucks al sinds 2009 op alle zware bedrijfswagens gebruikt. Het SRC-systeem maakt gebruikt van Adblue®. Door injectie hiervan in de uitlaatgassen zorgt de katalysator ervoor dat de vervuilende uitstoot aanzienlijk wordt teruggedrongen. Het Adblue®-reservoir van de Renault Master bestelwagen heeft een inhoud van 22 liter en een actieradius tot 12.000 kilometer. Om verwarring bij het tanken te voorkomen, bevindt dit reservoir zich aan de andere kant dan die van de dieseltank.

Minimaal brandstofverbruik, maximale prestaties

Om het brandstofverbruik en de CO2-emissies verder terug te dringen en de prestaties van de bestelwagen te verbeteren, is de Renault Master uitgerust met het Eco Mode-systeem, dat het motorkoppel reduceert om het brandstofverbruik te beperken, en het Stop&Start-systeem dat de motor automatisch afzet wanneer het voertuig stopt voor een verkeerslicht. Tot slot is de Renault Master uitgerust met het Driver Assist-systeem, dat het ideale schakelmoment aangeeft.

Hoog nuttig laadvermogen

De Renault Master gesloten bestelwagen heeft een grote binnenruimte, ruime deuropeningen aan achter- en zijkant voor ladingen van grote afmeting en een nuttig laadvermogen tot 17 m3. Kortom, het is het ideale voertuig om te beantwoorden aan de wensen van de meest veeleisende beroepsgroepen.

Vernieuwende rijhulpsystemen

De Renault Master heeft tal van vernieuwende rijhulpsystemen. Naast de asferische buitenspiegels, waardoor u maximaal zicht heeft, is in de zonneklep van de bijrijder een ‘wide view’ dodehoekspiegel gemonteerd. Dit maakt het mogelijk om in de stad en op kruispunten beter te anticiperen op gevaarlijke situaties. Andere preventieve voorzieningen zijn bochtverlichting en parkeersensoren. Het ESP is uitgebreid met drie onmisbare functies voor dagelijks gebruik. Met Extended Grip houdt u de controle, ook op een rulle of gladde ondergrond. Hill-start Assist helpt bij het (weg)rijden op een helling, ook als u zwaarbeladen bent. Het Trailer Swing Control systeem voor de aanhanger detecteert en corrigeert slingeren van de aanhanger.

Comfortabele cabine

Optimaal zicht, ergonomische bediening en een verstelbare stoel en stuurwiel: de cabine van de Master is een volwaardige werkruimte. De verbeterde airco en geluiddemping maken uw ritten aangenaam en ontspannen. En met de draaibare schrijftafel en talrijke toegankelijke opbergruimten heeft u uw kantoor altijd bij u.

Neem contact met mij op

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

Boek nu een proefrit

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

Direct een offerte

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

Bedrijfswagenservice bij Paashuis

Paashuis Bedrijfswagens biedt Totale Transport Service en dat betekent: ruime openingstijden en de 24/7 service. Daarnaast heeft Paashuis speciaal ingerichte werkplaatsen in Lichtenvoorde en Doetinchem. Onze werkplaatsen zijn efficiënt en er op gericht om stilstand en onderhoud aan bestelwagens voor klanten tot een minimum te beperken. Het serviceniveau en de hoogwaardige kwaliteit is uiteraard ook doorgevoerd in de Start & Drive-onderhoudscontracten met drie dekkingsniveaus en geoptimaliseerde financieringen en verzekeringen.